دنیای عاشقان...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

نایت اسکین

اگر دنیای ما دنیای سنگ است

 

بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است

 

اگر دنیای ما دنیای درد است

 

بدان عاشق شدن از بحر رنج است

 

اگر پس عاشق شدن یک گناه است

 

دل عاشق شکستن صد گناه است

 

دوستدارشما...اسما

 

 



نظرات شما عزیزان:

کامران
ساعت16:15---10 اسفند 1392
هرگز نگو که دوست داری ، اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی
درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد
هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری
هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی
هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری
هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است
قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری
به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی


کامران
ساعت16:14---10 اسفند 1392
من ، تو : ما
یادت هست ؟
ولی تمام شد
حالا چی ؟ تو ، او : شما
من هم به سلامت


کامران
ساعت16:12---10 اسفند 1392
در آغوش خودم هستم
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت
اما وفادارِ وفادار


نیما خوشگله=غریبه اشنا
ساعت18:47---8 اسفند 1392
قشنگه ممنون ازت مطالب خوبی میزاری دمت گرم ولی جون من یه اهنگ خوشگل رو وبلاگت بزارتقدیم بهتنیماخلی دوست داره
پاسخ:مرسی از لطفتت حتما میذارم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,ساعت 18:2 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت